luni, noiembrie 14, 2005

protaras





de ziua danei am sarbatorit in 2 [:D]
ne-am trezit tarziu, am baut o cafea cu o felie de tort si am iesit sa ne plimbam.
am plecat spre larnaka pe drumul secundar pe langa plaja. in zygi am vazut 3 barbati pescuind caracatite cu harponul [langa pietrele de la mal]. pe la cape kiti am gasit o plaja f draguta, mai salbatica, in apropierea careia se construieste un mic cartier de vile [ce mai peisaj in spatele casei vor avea - sunt situati pe o terasa ce coboara abrupt vreo 20 m pe plaja...]. niste pusti rusi faceau baie in mare. langa larnaka ne-am oprit langa un lac sarat - erau niste flamingo. in fine, trecem de aya napa si ajungem la cape greko unde ne oprim sa ciocnim un pahar de sampanie. aici e o bisericuta langa o pestera sacra, am scris si noi ceva in jurnal pt ca ne-a placut mult locul. pana sa ne intoarcem spre casa am mai dat o fuga in protaras, soarele a apus undeva pe drum. aici nu mai fusesem, statiunea e cocheta, plaja aproape la fel de frumoasa ca in aya napa, insa e pustiu...nu mai e sezon. dana a fost incantata sa se joace cu niste pisici - ii e dor de niky. am ajuns acasa si am iesit sa mancam ceva in oras, am mancat un toscanini delicios la un restaurant italian.